JAG FÅR SKYLLA MIG SJÄLV OM JAG FÅR MAGSÅR.

Jag kommer på mig själv ibland hur mycket jag över stressar på jobbet. Man vill att tiden ska gå fort hela tiden. Jobba, jobba, jobba osv. Om jag inte jobbar nu så kraschar hela sytemet. Om jag försover mig så kraschar hela systemet. Om jag kommer lite efter min lunchrast så kraschar hela systemet. Om jag surfar för mycket så kraschar hela systemet. Typ det som väntar mig är väl: magsår, trötthet, huvudvärk, finnar och utbrändhet. Snälla låt det inte ske, jag ska skärpa mig jag lovar.
Idag så har jag verkligen kämpat hårt med båda scanningsmaskinerna och den där himla bildbehandlingen som födde ca 3500 grundhandlingar! Och det bara idag! Sen så har jag rotat igenom alla 14 buntar med vardera 130 styckna grundhandlingar i varje för att få tag på dom som vi underkände. 56 styckna! Ujuj, vilken dag. Imorgon ska jag göra retur. mer slappt och lättare. Jag klippte min lugg gratis idag. Min frisör sa förra gången när jag klippte mig att hon skulle bjuda mig på en gratis luggklippning. Jag känner mig nöjd fast att jag kanske kommer att få magsår i framtiden eller nästa vecka.
Baby kommer hem snart. jag har köpt en blomma och glass. Hoppas han blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback