R.I.P

På min vänstra arm så växte det ett ca lillfinger långt hårstrå. Den var min precious och hade en blond färg. Förra veckan så råkade jag rycka bort den när jag tittade på tv. Jag fick panik! För innan så hade jag gått runt med ångest och tänkt: "Jag får inte rycka bort den, den ger tur! Om jag rycker bort den så får jag otur! Jag vill se hur lång den blir".
Jag förstörde allt genom att råka rycka bort den. Tänkte nästan klistra in den i min dagbok som ett tecken på lycka men nu har jag tappat bort den. Vad ska jag ta mig till utan den? Den var min talisman och lyckoklöver.
Mitt fina hårstrå! Cp hårstrå!
Min värld kommer att rasa samman utan den.
Min kropp kommer inte att vara sig själv utan den.
Vila i frid var du än är. På mattan, golvet, i dammsugaren, papperskorgen eller på tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: Philip

I cheer you up, I blog about you!
http://mode.republicum.se/2007/reklam/my-friend-the-unexpected-model/

Postat av: fia

åh, va fint! gulligt av dig, filét mignon!

2007-08-01 @ 10:56:12
URL: http://pang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback