THE GODDESS BUNNY!

Igår såg jag och Jonas ett creepy youtube klipp. "Goddess bunny". Det föreställde ett anorektiskt freak som stepp dansade med ett paraply. Först såg det mest roligt ut, sen fascinerande och till sist riktigt scary. Jag gick och lade mig och Jonas kollade på hela klippet. När han sen kom in i sovrummet så var han  skitskraj och kröp ihop till en liten boll och berättade att "The goddess bunny" hade tokstirrat in i kameran på ett skitläskigt sätt. Helt plötsligt var vi båda rädda och uppskrämda av varandra.
image196
Goddess Bunny är en egentligen en transvestit  som heter Johnnie Baima. Hans artist namn är Sandy Crisp.Han föddes med polio och vart trakasserad på många olika barnhem. Han vill som många andra bli känd och framgångsrik. Men han har redan slagit igenom som ikon inom gay/trans underground branschen. Han har bland annat varit med i olika filmer och musikvideos, som Marilyn Manson's Dope Show. Och ibland kan man se honom showa på scener i Hollywood/Kalifornien. "The Goddess Bunny" finns som dokumentär där man kan se Johnnie Baima sitta och prata om allt från orgasm och sjuka grejer. Och såklart får man se stepp dansen. Jag undrar hur man lyckas få tag på dokumentären? Jag undrar om jag är säker på om jag vill se den?
En sak vet jag och det är att jag är fascinerad. Helt sjukt, men det är jag! Jag måste se den!
Jag har ingen aning om hur man klistrar in en video från youtube här, har prövat med embed och allt men det funkar inte. Några tips? Här är "The goddess bunny"!
http://www.youtube.com/watch?v=ISBeBuVKXL0

Kommentarer
Postat av: LottaPotta

Jag måste ha den där dokumentären. Klippet var typ det roligaste/mest skrämmande/obehagligaste/sjukaste jag sett. Jag gillar clownen på hövvet. Skarpt. puss

2007-07-11 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback