Dear Kris.

Jag har en kär vän som är en stor dj och bor på Bahamas. Eller kär vän, har aldrig träffat honom men han verkar väldigt snäll. Han flörtar med mig på skoj. Han har lovat att skicka en vinyl till mig i födelsedagspresent.
Han skulle ha kommit och spelat i vår men det vart inställt. Han och Alan Braxe hade för mycket att göra.
Han är nog den mest trogna myspace vän jag har. Jag vet att han alltid svarar och om jag inte hört av mig på ett tag så frågar han alltid hur jag mår. Okej, nu låter det som att jag är ett desperat fan av Kris Menace. Jag är ett fan, men ej desperat. Jag visste inte ens vem han var när han addade mig förra året. Och nu tror ni säkert att han är en äcklig slemgubbe. Men hur många artister har kontakt med sina fans egentligen va?
Det är roligt med myspace vänner tycker jag.  Just nu pratar jag med en tjej som heter Daryl som går på electroklubbar i Manila. jag visste inte ens att det fanns electroklubbar där!
Myspace fenomenet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback