Ibland flyter det på.

Jag är hemma, jag tvättar, jag solar på balkongen, jag tvättar fönstren och tar hand om pelargonerna.
Idag slog det mig att det är den sista lediga veckan för hela sommaren och kanske hela hösten?
Min chef ringde och ville att jag skulle börja jobba redan på torsdag. 106 kronor i timman, inte dåligt.
Sen ringde min skojfriska handledare från AMS och sa att han hade ett jobb till mig som administratör på USÖ, med start från augusti till december. Det passar ju bra eftersom jag kommer att sluta sommarjobbet ungefär då.
Men, men. Jag har ju ingen aning om vad som händer i höst. Mina ansökningar som jag stress skickade för en månad sen, vad hände med dom? Jag vill ju egentligen resa bort från Örebro och helst flytta far away.
Men ett jobb som administratör kan ju också vara en merit och rätt kul. Eller?

25019-54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback