In my heart.

Jag tänkte göra en liten presentation av mina favoritvänner!

image111
Sanna är världens bästa arbetskamrat!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Citat: "Nisse ville sjöman bli segla till jamaica!" och "Källar'n, källar'n!"

image112
Johan Harlén!
Han bor i Stockholm. Örebro är tomt utan honom. Han gör mig glad alltid.
Citat: "Min moral den är mycket gammal, kom ihåg det!"och "In kommer Bertil han ligger i en korg!"

image113
Jag är så himla glad att jag har Tova.
Tova och jag är nästan tvillingar i allt. Vi gillar samma saker.
Och om det är nån som jag vill ha girltalk med så är det hon.
TRUE LOVE.
Citat: "Du glömde nötterna!"och alla repliker från "Sunes Jul"

image114
Om jag var en kille så skulle jag fria till Tove på en gång!
Det är hon och jag som är DÖDEN.
Min själsfrände.
Citat: "Det var inget gott" och "These are the happiest days of my life, I know!"

Kommentarer
Postat av: tova.

ouuw! love you! "vilka nötter?"

2007-06-14 @ 12:17:25
Postat av: johan

det här gjorde mig väldigt glad fia. du är fantastisk!

2007-06-14 @ 13:03:51
Postat av: Susannan

ååå thanxi! jag ser full ut och så ser det ut som jag har lös-bajs-korvs-fingrar! hehehe crackie loves cookie!

2007-06-14 @ 13:29:00
Postat av: tove

du är mitt hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback