Kärlek.

image107

Här ser vi Hans Hedberg, stolt över sina två stora ägg skulpturer. Tova och jag är nog dom enda som älskar gamla tanter och gubbar. Igår kissade vi nästan på oss av skratt när Tova visade mig Hans Hedberg.  Han är så gullig och hur lyckas man med att få såna där ögonbryn? Så fort jag och Tova ser två söta tanter på stan så tänker vi att det är vi två om 50 år! När vi har rullstolsdisco och Hello kitty utställning. Eller om en gubbe går långsamt med släpande fötter framåt, så brukar vi säga att han gör en moonwalk framlänges.
Jag tycker nästan att vi borde starta en gubb och tant blogg Tova! Visst skulle det vara kul?

Kommentarer
Postat av: tova.

jaa! min favorit på listan är tanten med den trimmade permobilen som tutar på alla på trotoaren. och när hennes vita tanthår guppar av farten! hahaha, i love her!

2007-06-13 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback