OUR SILVERTIGHTS ON!

Gårdagens kväll vart inget annat än succé!

image116
Parkförfest och chirrepåsarna.

image117
Hon ligger etta på min topplista!

image118
Sen kom hip hop Linus och gav mig denna skiva. Hahaha! "Vem är Cheeeka?"

image119
Sen vart det en hel del poserande.

image120
"StorköksTova"och metallic tights är en väldigt bra kombo!

image121
Det var dom som dj:a!

image122
Jag skramlade in pengar till "Rädda Toves inträde ikväll fonden". Det lyckades!

image123
TTA var bra och konstiga. Hysteri i publiken. Galet.

image124
Så otroligt svettiga av all gangsta dans!

image131
Fan vad jag gillar dig Tova.

image125
Efter alla hård dans så cyklade vi till Max. Tova cyklade barfota...

image126
för Tova hade mega skoskav. Jag insisterade på att byta, hon gav med sig men av nån fylle anledning så bytte vi bara en sko!

image127
Jag vart fascinerad av Tovas "hälla peppar i ketchup stilen". Old school!

image128
Jag hittade pappa lök!

image129
Sen vart det hem! Men gud vilken kväll! Så jävla bra! Tack Tova! Så himla skönt att hon har kommit hem igen, fatta hur mycket kul som kommer att hända hela sommaren??
Jag måste bara tillägga ett stort tack till Tove för att jag fick låna hennes kamera under hela kvällen. Utan den skulle det ha varit grått och trist!

Kommentarer
Postat av: tova.

aoow! vilken VÄRD kväll det blev.
som vanligt när jag är med dig honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback