TACK SOM FAN!

Tack alla ni som kom på mitt kalas igår! Tack för alla fina presenter, pussar, kramar och att ni åt upp våra tårtor! Tack till alla er som mess bomba mig all day long. Ni är värda alla skattkistor, guldgruvor och såpbubbleregn!
Jag var lycklig hela dagen förutom på jobbet då, men det fina vädret och er kära vänner gjorde så att jag kände mig varm i hjärtat när jag gick och la mig på natten. I LOVE YOU ALL!

image135

min baby bjöd mig på födelsedags sushi!

image136

Det var så himla gott!

image137

Sen så stressbakade vi tårtor och gick till parken för att duka fram och göra iordning åt gästerna.

image138

Söt agnes kom och gav mig jättefina presenter!

image139

Martin, albin, moa och jonas var med och kalasade.

image142

Min bästa tova hjälpte mig att tända ljusen.

image143
(tovas bild)
1-2-3 !

image144
(tovas bild)
YUMMY! jag har världens bästa kille som kan baka chokladtårtor!

image140

Hasan och krille.

image141

Sanna gillade tårtan.

image145

Lotta och hasan vart mätt utav allt svullande.

image146

Fia's kalas!

image147

Sen öppnade jag paket. av krille fick jag bland annat ett sött litet munspel.

image148
(tovas bild)
Av moa fick jag en läcker 60-tals väska!

image149
(tovas bild)
Av tova baby fick jag en skitbra 60-tals bok!

image150

Av albin fick jag världen coolaste påse innehållandes...

image151

"Now i'm singi'n and the party keeps on rolli'n" Rollergirl skivan!!

image152

Det var väldigt många fina och bra presenter jag fick! (jag blir helt tårögd när jag skriver detta)

image153

Min bästa! han uppfyllde alla mina önskningar. (och gör det fortfarande. två år dammit!)

image154

Åh! allt var så himla fint!

image155

När det blev kallt så gick vi hem till oss och shotade champagne, läste böcker och chillade.

image156

Min bästa gula! tack för kryddkrukan! jag ska vårda den ömt som om den vore min lilla bebis.

image157

T      A     C    K   !








Kommentarer
Postat av: tova.

du är så värd allt det fina <3

2007-06-27 @ 11:33:17
Postat av: Haso

GAAAH! Jag ser ut som en valross påt vå av tre kort. =/

2007-07-05 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback