The cold is killing me.

Jag har äntligen fått lära mig scanner 1 och 2. Tiden bara rusar iväg när jag matar dom med en massa grundhandlingar. Det är roligare att jobba mer praktiskt, att man få stå upp istället för att sitta hela tiden. Igår var jag helt slut efter jobbet. Jag unna mig fiskgratäng och ännu mera avsnitt av Michaela Quinn. Tova love kom senare på kvällen och vi hade ett välbehövt girltalk på den svala balkongen. Vi kollade på The Amityville horror. En dålig, förutsägbar skräckfilm som jag typ hade minnesluckor ifrån eftersom jag redan hade sett den trött på ett plan klockan 23.00 på väg till Manila förra året. 
Sanna är tillbaka igen. Min själsfrände på jobbet. Det finns ingen bättre arbetskamrat än henne och vi förstår varandra lika mycket inom jobbet och privat. Igår när vi skulle köpa sallad på willy's så larvar vi oss som vanligt, nyper varandra i armarna, skrattar och helt plötsligt händer det. Vi säger "Jag har saknat dig", precis samtidigt! Hahaha. Hon är så himla gullig den där tjejen.
Hela helgen och igår var dom värsta förkylningsdagarna jag någonsin haft. Allt snor fastnar som en stor ballong i huvudet, man är tvingad att andas med öppen mun så att läpparna blir dödstorra, man känner svag och ynklig, huvudet dunkar och man går miste om det fina vädret genom att bara ligga på en soffa och intala sig att det är det bästa för en. Men i själva verket så är det bäst att vara ute och få frisk luft.
Jag skulle inte kunna klara mig utan roibos thé, alvedon, vitlökskapslar, slemlösande tabletter och eldorados näsdukar.

Kommentarer
Postat av: Susanna

ååå såå gosig fian min! önska jag kunde trolla bort förkyldningen! lov jo

2007-06-13 @ 07:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback