The end of a materialgirl.

Min kamera kände sina sista blixtar i söndags. Vi hade en väldigt trevlig båtutflykt med dopp, spöregn, picknick och kurragömma i skogen och i en vedkoja. Min kära kamera hade jag lagt i min väska längst fram i en lucka på båten. tänkte inte på att det kanske skulle läcka in vatten i väskan. Men det gjorde det. När vi kom hem igen så fick jag sola alla mina prylar på gräset men som tur var så hade min tjocka Elle tidning sugit upp nästan det mesta av allt vatten. Jag är glad att min stenålder mobil fungerar iallafall. Om den skulle dö så skulle jag dö. Men min kamera!! Jag får ont i hjärtat när jag tänker på: inga flera roliga efterfest, krog, vimmel, party, scary, konstiga och pose bilder!
Min kamera kom till mig 2004 och den har varit med mig jämt. Visst är det dålig kvalité men den tar kort och man kan lätt redigera bilderna. Jag har inte råd med en ny kamera. Jag skulle ju köpa en symaskin! Och spara till en mixer! Jag har lätt panik.

Kommentarer
Postat av: tovalovesfia.

åh nej no more bilddagboken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback