DEAR LORD

Igår hade vi friluftsdag med jobbet. Jag och Inger gick runt Ånnaboda sjön medans dom andra var hurtiga och tog spåret från Suttarboda till Ånnaboda. Värsta maten vi fick. Lax, sallads buffé, soppa, svamp blabla... jag vart så jäkla mätt. Det var dagen jag trodde jag skulle dö av mättnad. Käkade på restaurang på kvällen. Grillat grönsaksspett med potatisgratäng och bladspenat. Efteråt så kunde jag knappt gå. Kändes nästan som om jag hade ett barn inne magen. Jag trodde ärligt talat att jag skulle kräkas eller dö on the streets of Örebro.
Träffade Tove numera 22 år. Vi såg Roy Anderssons "Du Levande". Fruktansvärt bra.
Jag prövade att packa också. Det gick inte inte så bra. Jävla kläder! Och hur sjutton ska jag kunna prioritera alla mina skor? Jag tvingade ner det till fem. Dom röda, svarta, blåa stövlarna, silver sneakersen och silver skorna.
Herregud. ikväll ska vi bowla och äta på Asian Wok med jobbet, plus dom där tyskarna som fixar med maskinerna. Känns som att jag kommer att spricka av mättnad ikväll igen. Men jag får hejda mig. När magen säger stopp! Så är det stopp!
image335
34 st förut! Nu lär det vara runt 50.
SKOR FÖR ALLA TILLFÄLLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback