MIN KÄRA VÄN JOHAN

Johan vart spammad av en Hans A. Hopper med " What are you doing this weekend "

Johan svarade tillbaks:

"Hi Hans! (A. Hopper)

Didn't the weekend just pass?

Anyway, next weekend I have no plans. Wanna meet up? Do you like french food?

Kisses, Johan"

major key säger:
har du fått svar?

Johan säger:

nej. men han har hela veckan på sig

major key säger:

vad händer annars?

Johan säger:

om han inte svarar?

major key säger:

yes

Johan säger:

det får jag hantera då. jag hoppas i nuläget på svar

major key säger:

alright

major key säger:

vad vill du med Hans?

Johan säger:

jag vill bara äta en god middag med honom

major key säger:

vad vill du äta helst då?

Johan säger:

Indiskt! Men han kanske är väldigt stressad.

major key säger:

ja tänk om han får dålig mage av indiskt?

Johan säger:

Ja inte bra om det går ut över jobbet

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback