MIN KÄRA VÄN JOHAN

image302


Johan befinner sig just nu i NYC med sin kompis Emil (till vänster). Johan ska snart börja jobba som grönsakshandlare och vid sidan om så kommer han att praktisera på ett skivbolag som jag glömt namnet på. Skitsamma. Ett skivbolag i NYC, det är rågrymt jue!

Jag ställde några enkla frågor till Johan i det stora landet. Klockan var 04.50

Favoritmat: Att äta: pilgrimsmusslor och italienskt. Att skratta åt (och med): White Castle-mat och allt runt om.

Favoritmusik: Tango in the night, skivan.

Favoritdricka: Snapple

Favoritfilm: Woody Allens

Favoritland: Sverige
Favoritdjur: Kommer inte på några men jag har en rolig bild i mitt huvud där en massa rullstolsbundna står på linje och ska försöka dansa linedance.
Om jag vann flera miljoner: Då skulle jag köpa en yacht och ta det därifrån.
Vad gör du just nu: Jag ligger trött i min säng och tänker på att livet är gott

JOHAN I LOVE YOU!
Jag önska att jag kunde komma och hälsa på dig och äpplet. Men London väntar du vet.
I vår tar vi våran sushi middag, alright? Och sen flyttar jag till Stockholm. Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback