MY LADYBUG

Jag gillar som det är just nu, även om jag har lite ont i hjärtat. Min kära vän tar hand om mig och jag tar hand om henne. Jävligt tur att jag har henne.
Ett nytt fast typiskt L & F citat:
"Bajsa bajsa bajsa nötter"
(Vi skrattade tills ansiktet vart ja, liksom mongoaktigt. Ansiktet blir som en stor rutten frukt med stora näsborrar och ögonen som två små streck där det sprutar tårar. Man sätter sig till slut på knä och gråter skratt.)
En typisk L & F grej:
Prova alla peruker på Myrorna + alla Viveca Seldahl aka Rut Flogfält Glasögon.
En L & F låt:
Just let me be your lady bug
24 hours a day ..
Love you and kiss you
and kiss you and hug you...
Love you and kiss you
and kiss you and hug you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback