THE HEART OF KARLSKRONA

Lotta and me was Karlskronas finest, Klubb Kniven, Alto festen, vegetarisk kebab bestående av champinjoner, dom kallar oss mods,-"Öhhh, går ni också fysplan eller?", -"Jag vill ligga!, rape dungeon, love on the rocks, glassiären, this is england, 6 timmar i en bil, sova vakna sova vakna, bakfull, dumplings, göta kanal 2, liger, åka bulle för 60 kr, apk limpa bröst, "Se mig! Älska mig!", ladybug, britney,  jävla soffa, krabba, surströmming, tryckare två timmar innan stängningsdags, cigarr fingrar, cider kanna, hög frusen gubbe, string möbler, "Kolla kärleksparet i bakgrunden!", torktumlare, syndafloden, photo shoots, shortbus, "Förlåt mig fader för att jag har syndat", fynd, cashewnötter, cider över hela kroppen, magic position, kina gubben och tusen andra grejer. IN MY HEART.

image316
image317
image318
image319
image320
image321
image322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback