TOO MANY GOODBYE'S

Förra veckan exploderades för många farväl. Först Sanna. Sen Tova och Gabriel. Jag hatar att säga hej då. Fina Gabriel försvann upp mot Umeå, Sanna back to Linköping och Tova till Uppsala. Gabriel vår fantastiska granne och kära vän, kommer kännas så konstigt att inte ha den kontakt som man hade hela vintern/våren och sommaren. Usch, tårar på alltihop! Men vi ses snart igen. Jag lovar. Sanna och Tova vi ses snart innan jag drar.
Jag längtar efter guling camp med Lotta men inte att jobba. Om jag ändå vore ledig.

Karlskrona är vackert och blåsigt. Baby har sin första dag i sin nya skola nu. Ska försöka gå upp till kyrk-loppiset med Gustav. London väntar och mycket planering och got-to-do listor innan. Den 29:e beger jag mig! Där väntas Chrissy och självaste Kris Menace! Och alla tubes, shops och fluffiga hot chocolates. För inte tala om salt och vinäger chipsen.
Åh, jag vill åka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback